Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Αντζελα Γκερέκου: Ας λένε ό,τι θέλουν

Εξηγήσεις γιατί πήρε την απόφαση να είναι υποψήφια με τη ΝΔ και να φύγει από το ΠΑΣΟΚ, επιχείρησε να δώσει στα Παραπολιτικά 90,1 η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ στην Κέρκυρα Αντζελα Γκερέκου.
«Δε νομίζω οτι έκανα μια ριζοσπαστική μετακίνηση. Αν το δείτε καθαρά από τον έναν πόλο της κυβέρνησης έκανα την επιλογή να είμαι στον άλλο και έτσι να γίνω χρήσιμη στην Κέρκυρα», είπε.
Και συνέχισε: «Μέχρι πριν από λίγες ημέρες παλεύαμε για μια ενότητα στο ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό δεν επετεύχθη. Ναι, είναι  τολμηρό το βήμα μου».
Στο ερώτημα αν αλλαξε κόμμα για να έχει ελπίδα να εκλεγεί είπε:
«Κάποιοι το λένε αυτό αλλά δεν θα εξηγήσω αυτά που λένε οι άλλοι για μένα. Δεν είχα τον χώρο μου στο ΠΑΣΟΚ. Ο διχασμός στο ΠΑΣΟΚ έδωσε την χαριστική βολή. Ας λένε ό,τι θέλουν. Εγω ξέρω γιατί έχω πάρει μια πολύ δύσκολη και γενναία απόφαση».

http://dexiextrem.blogspot.gr/2015/01/blog-post_500.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου