Η δημιουργία σχολικών κέντρων στις έδρες των μεγάλων δήμων αποτελεί μια από τις πρώτες προτεραιότητες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης, όπως δήλωσε σήμερα από τα Χανιά ο διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, Απόστολος Κλινάκης, στο πλαίσιο των επαφών του με φορείς της εκπαίδευσης του νομού.
«Θεωρούμε ότι είναι η ώρα να δημιουργήσομε αυτά τα σχολικά κέντρα εφ όσον μπορούμε να εξασφαλίσομε τις υποδομές και την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται», τόνισε ο κ. Κλινάκης.
Τα σχολικά κέντρα αποτελούν ουσιαστικά ένα πρότυπο πολυδύναμο σχολείο, με εκπαιδευτικό προσωπικό και κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, που να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα. Στόχος του σχεδιασμού είναι οι μαθητές να έχουν ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, «όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης.
Η επίσκεψη του κ. Κλινάκη στα Χανιά έγινε στο πλαίσιο του σχεδιασμού, που υπάρχει, για συζητήσεις με τα τοπικά στελέχη της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων
«Η Κρήτη έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Έχουμε σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες περιοχές, που είναι απομακρυσμένες από τα κέντρα και με δυσκολίες στο οδικό δίκτυο, δεν μπορείς να πεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μια μαζική συγχώνευση σχολικών μονάδων», δήλωσε ο κ. Κλινάκης.
«Θεωρούμε ότι είναι η ώρα να δημιουργήσομε αυτά τα σχολικά κέντρα εφ όσον μπορούμε να εξασφαλίσομε τις υποδομές και την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται», τόνισε ο κ. Κλινάκης.
Τα σχολικά κέντρα αποτελούν ουσιαστικά ένα πρότυπο πολυδύναμο σχολείο, με εκπαιδευτικό προσωπικό και κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, που να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα. Στόχος του σχεδιασμού είναι οι μαθητές να έχουν ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, «όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης.
Η επίσκεψη του κ. Κλινάκη στα Χανιά έγινε στο πλαίσιο του σχεδιασμού, που υπάρχει, για συζητήσεις με τα τοπικά στελέχη της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων
«Η Κρήτη έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Έχουμε σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες περιοχές, που είναι απομακρυσμένες από τα κέντρα και με δυσκολίες στο οδικό δίκτυο, δεν μπορείς να πεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μια μαζική συγχώνευση σχολικών μονάδων», δήλωσε ο κ. Κλινάκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου