Ένα
εκατομμύριο εννιακόσιες εβδομήντα
χιλιάδες ευρώ, για να μάθουμε ότι η
Ελλάδα… γερνάει.
Διαβάζουμε στο political.gr ότι η υπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου ενέκρινε σχεδόν δύο εκατομμύρια για καμπάνια ενημέρωσης γύρω από το δημογραφικό.
Το ερώτημα είναι αν με τέτοια κονδύλια θα πεισθούν οι νέοι να κάνουν παιδιά ή οι διαφημιστικές να ανοίξουν… υποκαταστήματα.
Κι αφού λύσαμε το δημογραφικό με διαφημίσεις, ήρθε η ώρα για μια μικρή ανάπαυλα στη Ρώμη. Με 2.583 ευρώ εντάλθηκε η μετακίνηση της υπουργού και της συνεργάτιδάς της για συμμετοχή σε διεθνές συνέδριο για τη γυναικοκτονία.
Τα έξοδα διαμονής -λέει- τα καλύπτει η ίδια. Τα υπόλοιπα, ο Έλληνας φορολογούμενος. Dolce vita με ελληνική υπογραφή…

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου