Ως αποτέλεσμα, δόθηκε παράταση για την ολοκλήρωση των μελετών μέχρι τις 30 Μαρτίου 2025. Επιπλέον, η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης για το τμήμα “Χανιά-Ηράκλειο”, μήκους 157,5 χιλιομέτρων, έχει αναβληθεί επανειλημμένα.
Ο προσωρινός ανάδοχος ζήτησε παράταση γιατην ολοκλήρωση των συμβατικών εγγράφων και την επέκταση της ισχύος των τραπεζικών εγγυητικών επιστολών μέχρι τον Απρίλιο του 2025. Εκτιμάται ότι οι υπογραφές θα πραγματοποιηθούν το πρώτο τρίμηνο του 2025.Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε παράγοντες όπως οι περίπλοκες διαδικασίες απαλλοτριώσεων, οι δικαστικές εμπλοκές και οι ενστάσεις από την Τοπική Αυτοδιοίκηση σχετικά με τη χάραξη του δρόμου. Επιπλέον, υπάρχουν ανησυχίες για τη χρηματοδότηση του έργου από το Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς απαιτείται η ολοκλήρωση συγκεκριμένων ποσοστών του έργου εντός προκαθορισμένων προθεσμιών.
Συνολικά, οι παραπάνω παράγοντες υποδηλώνουν ότι η πρόοδος του νέου ΒΟΑΚ ενδέχεται να είναι περιορισμένη το 2025, με πιθανές επιπτώσεις στην έγκαιρη ολοκλήρωση και χρηματοδότηση του έργου. Ωστόσο και η “κόκκινη γραμμή” που έθεσε μέσα από τις δηλώσεις από τα Χανιά ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης μάλλον “φωτο γράφισε” και τις πιθανές νέες καθυστερήσεις, λέγοντας πως δε θα δεχτεί τίποτα λιγότερο απ’ όλα αυτά που αξίζουν στην Κρήτη. Για να δούμε... τι θα δούμε!
ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου