Σε αντίθεση με τα οριζόμενα στην Προκήρυξη του συγκεκριμένου διαγωνισμού, με τη μεταγενέστερη διάταξη του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3848/2010 προβλέφθηκε μείωση κατά 40% των διοριστέων μέσω του Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και κάλυψη των θέσεων αυτών από ενιαίους πίνακες αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία.
Με τη ΣτΕ (Ολ.) 527/2015 κρίθηκε ότι η κατά 40% κάλυψη από ενιαίους πίνακες αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία αντίκειται στις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος.
Βάσει της απόφασης αυτής, μία σειρά επιτυχόντων που πρόλαβαν να προσφύγουν στο Διοικητικό Εφετείο, δικαιώθηκαν με δικαστικές αποφάσεις.
Τον Ιανουάριο του 2019 ο Ν. 4589/2019 (Νόμος Γαβρόγλου), αποκατέστησε επιλεκτικά μόνο όσους από τους επιτυχόντες είχαν δικαιωθεί δικαστικά, με αποτέλεσμα να μείνουν εκτός ρύθμισης όσοι ενώ είχαν σειρά κατάταξης ανώτερη του τελευταίου διορισθέντα βάσει της συγκεκριμένης διάταξης, αλλά δεν είχαν δικαιωθεί δικαστικά μέχρι τη χρονική στιγμή εφαρμογής της κρίσιμης διάταξης του Ν. 4589.
Ο Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης ζητάει νομοθετική ρύθμιση για την αποκατάσταση των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 2008 που δεν αποκαταστάθηκαν με το Ν. 4589/2019, με όρους ισότητας και δικαιοσύνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου