Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Το αιχμηρό σχόλιο Σαββίδη για την τιμωρία του!

Ο Ιβάν Σαββίδης για την εισβολή του με όπλο στον αγωνιστικό χώρο και τις απειλές του, τιμωρήθηκε με τριετή αποκλεισμό και πρόστιμο των 100.000 ευρώ.Όπως υποστηρίζουν οι στενοί συνεργάτες του που συνομίλησαν μαζί του, ήταν ήρεμος και δεν ξαφνιάστηκε από το ύψος της ποινής.

Χαρακτηριστικά, έλεγε για την τιμωρία του..
«Κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλλει μεγαλύτερες τιμωρίες από αυτές που βάζω εγώ στον εαυτό μου. Η κουβέντα για το θέμα αυτό θα σταματήσει εδώ, εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στην Δικαιοσύνη. Θα περιμένω με ενδιαφέρον κάποια στιγμή να κοιταχτούμε στα μάτια με εκείνους που δήθεν απείλησα κι εγώ θα έχω καθαρή τη συνείδησή μου. Προχωράμε και ενισχύουμε την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου