Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

"Μπλόκο" στα σκουπίδια στο Δήμο Χερσονήσου – Με κινητοποιήσεις αντιδρούν οι εργαζόμενοι

Φωτιές έχει ανάψει η απόφαση του δήμου Χερσονήσου στο Ηράκλειο, να εκχωρήσει εκ νέου σε ιδιώτες, την αποκομιδή των απορριμμάτων με τίμημα ούτε λίγο ούτε πολύ 14 εκατ.ευρω για τα επόμενα 4 χρόνια.
Οι εργαζόμενοι στο δήμο σε μια προσπάθεια να μπλοκάρουν την εξέλιξη αυτή θα προχωρήσουν σήμερα σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο στην περιοχή των Γουρνών, με αφορμή το άνοιγμα των προσφορών του σχετικού διαγωνισμού, όπου θα δώσει το παρόν και ο πρόεδρος της ΠΟΕ ΟΤΑ.


Παράλληλα έχει εξαγγελθεί 3ωρη στάση εργασίας στους δήμους του Ν. Ηρακλείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου