Όσο απίστευτο και αν ακούγεται τα καλλυντικά λένε πολλά για την κατάσταση της οικονομίας. Και αυτό γιατί σε περίοδο οικονομικής κρίσης και δυσχέρειας το να αγοράσει κανείς designer ρούχα φαντάζει ανέφικτο για το σφιχτό του budget του αλλά ένα μικρό, μικρούλι, μικροσκοπικούλι κραγιόν δεν θα ρίξει και τον προϋπολογισμό του από το παράθυρο.
Η θεωρία αυτή, πιο εμπεριστατωμένη αλλά σε αυτό το μήκος κύματος, διατυπώθηκε από τον Leonard Lauder, επικεφαλής της εταιρείας Estée Lauder, το 2001 για να εξηγήσει την αύξηση των πωλήσεων κραγιόν σε εκείνη την κρίσιμη περίοδο της οικονομίας.
Αυτή τη φορά, όμως, η θεωρία του δεν βρίσκει αντίκρισμα στην πραγματικότητα μια που οι πωλήσεις κραγιόν, διεθνώς, έχουν πέσει, σύμφωνα με έρευνες της εταιρείας Mintel. Αλλά το θέμα δεν είναι το κραγιόν, όπως είπαμε, αλλά οι μικρές πολυτέλειες
Ο διευθυντής της Estée Lauder μιλώντας στο TIME είπε: «Παρατηρούμε εδώ και χρόνια την ιδέα της μικρής πολυτέλειας, των πραγμάτων που μπορεί κανείς να αγοράσει και στις εύκολες και στις δύσκολες εποχές.
Η μεγαλύτερη αύξηση σε κινηματογραφικά εισιτήρια συνέβη στα 30's, στο Μεγάλο Κραχ». Κάπως έτσι το 2001 οι γυναίκες ένιωσαν πως δε μπορούν να αποχωριστούν το κραγιόν τους και, αυτή τη φορά, αγάπησαν περισσότερο, από όλες τις μικρές τους πολυτέλειες, το βερνίκι νυχιών τους.
Μια πιθανή εξήγηση είναι το ότι οι γυναίκες έχουν η καθεμία τους τόσα πολλά κραγιόν που δεν τους κάνει εντύπωση του να αποκτήσουν άλλη μία απόχρωση. Ενώ τα μανό εμφανίζονται σε όλο και πιο περίεργα, πρωτότυπα και τρελά χρώματα.
http://www.queen.gr/OMORFIA/TRENDS/item/26016-To-berniki-nychiwn-einai-to-neo-kragion
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου