Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

την αποκατάσταση της αδικίας που δημιουργήθηκε στις πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Βιολογίας ζήτησε ο Κεφαλογιάννης..

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσε ο Μανώλης Κεφαλογιάννης με την οποία επισημαίνει την αδικία που προέκυψε στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις στους εξεταζόμενους στο μάθημα της Βιολογίας  Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης..
Ο πρώην Υπουργός επισημαίνει πως στο μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας θετικής κατεύθυνσης που εξετάστηκε στις Πανελλαδικές την 15 Μαΐου 2011 δόθηκε η άσκηση στο Δ3 θέμα η οποία ζητούσε  το είδος της ανοσοβιολογικής απόκρισης, αν είναι δηλαδή πρωτογενής ή δευτερογενής. 
Η ίδια ακριβώς άσκηση είχε δοθεί το 2005 στις πανελλαδικές εξετάσεις στο ίδιο μάθημα και η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας ήταν ότι η ανοσοβιολογική απόκριση ήταν δευτερογενής.
Φέτος η επίσημη λύση που δόθηκε από το Υπουργείο είναι ότι είναι πρωτογενής και αυτό επειδή στην φετινή άσκηση προστέθηκαν στις καμπύλες ο αριθμός των ημερών (7,14,21) στον άξονα του χρόνου πράγμα το οποίο δεν δικαιολογεί από μόνο του σε καμία περίπτωση ότι η απόκριση γίνεται πρωτογενής.
ο κ.Κεφαλογιάννης  τονίζει ότι..
Επειδή  σύμφωνα με την άποψη των βιολόγων η προσθήκη του αριθμού ημερών στον άξονα του χρόνου δεν δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό της απόκρισης ως πρωτογενούς.
Επειδή έχει ήδη δημιουργηθεί μεγάλη σύγχυση στους μαθητές που εξετάστηκαν στο μάθημα αυτό.
Ερωτασθε τι πρόκειται να πράξετε για την πρόληψη και αποκατάσταση της μεγάλης αδικίας, σε περίπτωση που ληφθεί ως σωστή η λύση ότι η απόκριση είναι πρωτογενής και όχι δευτερογενής όπως η επίσημη λύση του Υπουργείου Παιδείας που δόθηκε το 2005 ?

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου