παραλιακή λεωφόρος λιμένος Ηρακλείου
Διαβάζουμε στο blog ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ http://antipaloi.blogspot.com/2011/05/blog-post_5111.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FGcdhT+%28%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B9%29
Την προηγούμενη εβδομάδα είχα επισημάνει το γεγονός ότι εταιρία τηλεφωνίας κάνει τομές με τις ευλογίες του δήμου Ηρακλείου στην οδό Επιμενίδου, μόλις 2 μέρες μετά την τοποθέτηση καινούριου ασφαλτικού τάπητα.
Σήμερα διαπίστωσα ότι οι τομές αυτές συνεχίζονται ακάθεκτες. Μάλιστα, η πορεία των σωληνώσεων προχώρησες στη Δουκός Μποφώρ, και από εκεί στην παραλιακή λεωφόρο. Όπως όλοι γνωρίζουμε όμως , και αυτό το έργο είναι σχετικά καινούριο, και έχει και προβλήματα με την παραλαβή του, και ουσιαστικά δεν έχει παραληφθεί ακόμα.
Μάλιστα, ο ασφαλτικός τάπητας της παραλιακής είναι ειδικού τύπου, που στην τεχνική ορολογία ονομάζεται “τροποποιημένη άσφαλτος”. Η τροποποιημένη άσφαλτος χρησιμοποιείται σε έργα υψηλών απαιτήσεων, με απώτερο σκοπό τη .. μειωμένη συντήρησή της , αφού έχει υψηλότερες αντοχές και καλύτερη συμπεριφορά ακόμα και σε πολύ βαριά χρήση (π.χ. αεροδρόμια).
Και, ενώ έχει ξοδευτεί ένα μεγάλο κονδύλι για να τοποθετηθεί αυτός ο ακριβός ασφαλτοτάπητας, πριν ακόμα γίνει η οριστική παραλαβή του έργου, ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΜΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ! Η τομή αυτή μειώνει από μόνη της την αντοχή της ασφάλτου, αλλά μειώνει και την αισθητική του δρόμου. Και μιλάμε πάντα για ένα καινούριο έργο! Και φυσικά, δεν υπάρχει καμία περίπτωση η αποκατάσταση να γίνει με τροποποιημένη άσφαλτο, αλλά με την κοινή!
Είναι τόσο δύσκολο πια να σταματήσει να γίνεται αυτό; Φυσικά και όχι! Απλά χρειάζεται συνεργασία μεταξύ των υπηρεσιών, πράγμα που αποδεικνύεται πολύ δύσκολο για τα τοπικά δεδομένα!
Στην προκειμένη περίπτωση, θα μπορούσε να είχε επιλεγεί μία άλλη, παράλληλη διαδρομή, π.χ. από τη Λ. Ικάρου που δεν έχει καινούριο τάπητα, και να γίνουν μόνο κάθετες τομές και μόνο όπου απαιτείται στην παραλιακή λεωφόρο. Και αυτό αν ήταν άκρως απαραίτητο!! Όμως οι εταιρίες που κάνουν τα δίκτυά τους επιλέγουν τις πιο σύντομες και με το λιγότερο κατασκευαστικό κόστος διαδρομές, και αυτοί που δίνουν τις άδειες ούτε καν μπαίνουν στον κόπο να ελέγξουν αν καταστρέφεται ένα καινούριο έργο, ή αν μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικό!
Και αυτός που την πληρώνει είναι φυσικά ο χρήστης του δρόμου, που καλείται να ξαναπληρώσει σε λίγο καιρό για ένα νέο ασφαλτοτάπητα, ή επί χρόνια αναγκάζεται να κυκλοφορεί σε χιλιομπαλωμένους δρόμους, που μόνο φθορές προκαλούν στο όχημά του.
τι να πει κανείς πιά με τόσους μαλάκες που μπλέξαμε..μετά από τόσα χρόνια καταφέραμε να αποκτήσουμε ένα παραλιακό ευρωπαϊκών προδιαγραφών στη θέση της λαΙκής ..και νατα πάλι τα χάλια τους..ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ..
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο..έχουμε ότι μας αξίζει..
ΑπάντησηΔιαγραφήντρέπομαι και θλίβομαι που ζώ σ' αυτή την πόλη..κανείς δεν βλέπει κανείς δεν μιλά..τα πουλημένα τομάρια..
ΑπάντησηΔιαγραφήkata ta alla ta krouazieroploia mas maranan..tromara sas..alla ti na perimenei kaineis apo anikanous kai lamogia
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΜΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΟ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΔΗΣΗ;ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΩΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΟΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΘΙΖΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ-ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ..
ΑπάντησηΔιαγραφήma kala o eisaggeleas den vlepei to rave-ksilone na to stamatisei..eleos pia..ELEOS
ΑπάντησηΔιαγραφήτα μικρόφωνα που κρατούν κάποιοι τα κατάπιαν ή τα έβαλαν στο κώλο τους;;
ΑπάντησηΔιαγραφήto tilefonaki to thelete omos malakes..e malakes
ΑπάντησηΔιαγραφήβάλτο στο κώλο σου και συ ρε μαλάκα το τηλεφωνάκι σου..δεν διαβάζεις ότι υπήρχε διαδρομή από αλλού να περάσουν το καλώδιο;; και τι θα γίνει δηλαδή όποια εταιρία ζητά θα σκάβει για να περάσει στο καλώδιο της;;
ΑπάντησηΔιαγραφή