Για τρεις περίπου ώρες παρέμεινε ινκόγκνιτο στην Κρήτη η Βασίλισσα της Δανίας, Μαργαρίτα ΙΙ. Η άφιξή της κρατήθηκε μυστική μέχρι το ιδιωτικό αεροσκάφος της βασιλικής οικογένειας προσγειωθεί στην πίστα του «Νίκος Καζαντζάκης». Η βασίλισσα Μαργαρίτα ΙΙ κατέπληξε τους πάντες με την απλότητά της τόσο στη συμπεριφορά της, όσο και στην ενδυματολογική της παρουσία, ζητώντας μόνο να παραμείνει κρυφή η ολιγόωρη επίσκεψή της στο νησί, αφού όπως είπε, δεν είναι επίσημη.Στη βασίλισσα της Δανίας που είναι αδερφή της Άννα-Μαρίας παραδόθηκε μία υπέροχη ανθοδέσμη με κάρτα υπογεγραμμένη από τον Κάρολο Παπούλια, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες .
Το αεροπλάνο που μετέφερε τη Βασίλισσα και το σύζυγό της Πρίγκιπα Χένρικ Λαμπορντέ ντε Μονπεζάτ προσγειώθηκε γύρω στη 13:00 χθες το μεσημέρι στον ΚΑΗΚ για ανεφοδιασμό.
Το βασιλικό ζευγάρι κατεβαίνοντας από το ιδιωτικό αεροσκάφος κατευθύνθηκε προς την αίθουσα επισήμων του αεροδρομίου Ηρακλείου, όπου ήπιε καφέ με την πρόξενο της Δανίας στο Ηράκλειο και συνομίλησε μαζί της για διάφορα θέματα.
Η 61χρονη Μαργαρίτα ΙΙ ήταν ευδιάθετη και ιδιαίτερα ευγενική με όσους συνομίλησε. Απλά ντυμένη χαμογελούσε σε όσους γνώριζαν για την άφιξή της και το μόνο που ζήτησε ήταν να πιει λίγο καφέ, αλλά και να μη γίνει γνωστή η επίσκεψή της στην Ελλάδα.
Το αεροσκάφος που μετέφερε την ίδια και το σύζυγό της αναχώρησε λίγο μετά τις 15:00 χθες το μεσημέρι για το Μπαχρέιν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου