Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Μείωση των επιβατών της κρουαζιέρας το 2010.. και στο λιμάνι του Πειραιά..

Στο ΠΑΜΕ τα "ρίχνει" ο Διευθύνων Σύμβουλος του  Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς κ. Γιώργος Ανωμερίτης θεωρώντας ότι οι καταλήψεις και οι λοιπές ασχήμιες κατά την διάρκεια του 2010 όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, αποτυπώνονται στα στοιχεία για την κρουαζιέρα που έδωσε στην δημοσιότητα.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες κρουαζιέρας οι οποίοι διήλθαν transit ανήλθαν σε 1.474.581 το 2010 έναντι 1.612.746 του 2009, σημειώνοντας μείωση κατά 8,6%, που "μεταφράζεται" σε 138.000 περίπου άτομα.


Ο Κύριος Ανωμερίτης μάλιστα αναρωτιέται ..κάπου δεν πρέπει να σταλεί και ο "λογαριασμός";

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου