Για το σχολικό έτος 2010 - 2011 δεν έχει κληθεί ακόμη από τις Δευτεροβάθμιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ούτε ένας αναπληρωτής πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, ούτε ένας ωρομίσθιος καθηγητής Ισπανικής γλώσσας για να εργαστεί στις σχολικές μονάδες. Η Ισπανική γλώσσα εισήχθη ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής το σχολικό έτος 2009-2010.
Για το σχολικό έτος 2010-2011 ανακοινώθηκαν μόλις 23 προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών Ιταλικής πλήρους ωραρίου, ενώ υπάρχουν 60 διαπιστωμένα οργανικά κενά του κλάδου ΠΕ 34 Ιταλικής. Η Ιταλική γλώσσα εισήχθη ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής το σχολικό έτος 2008-2009.
Έχουν σχηματιστεί τμήματα Ιταλικών και Ισπανικών και οι μαθητές κάνουν κενά. Εάν δεν διορθωθεί η κατάσταση, οι Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων προειδοποιούν ότι θα τοποθετήσουν τους μαθητές στα τμήματα Γαλλικών και Γερμανικών, όπου υπάρχει πληθώρα μόνιμων καθηγητών (3.625 μόνιμοι καθηγητές Γαλλικής και 1.745 μόνιμοι καθηγητές Γερμανικής).
Για ποιο λόγο εισήχθη η Ιταλική και η Ισπανική ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και δεν προσλαμβάνονται καθηγητές Ιταλικής και Ισπανικής; Δεν υπάρχουν ούτε μόνιμοι, ούτε υπεράριθμοι στους νεοσύστατους κλάδους ΠΕ 34 Ιταλικής και ΠΕ 40 Ισπανικής.
Επιπλέον, δεν έχουν συσταθεί θέσεις Σχολικών Συμβούλων Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας, ούτε θέσεις μόνιμων Συμβούλων ή Παρέδρων Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας στο κύριο σώμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Τέλος, η Ιταλική και η Ισπανική γλώσσα δεν προσφέρονται ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ από το σχολικό έτος 2005-2006 η Γαλλική και η Γερμανική γλώσσα εισήχθησαν ως δεύτερη ξένη γλώσσα επιλογής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου