Η εταιρεία, σύμφωνα με έγγραφο-φωτιά, ζήτησε να αποζημιωθεί για θετικές ζημίες ύψους €31 εκατ. λόγω της μεγάλης καθυστέρησης του έργου. Συγκεκριμένα, κατήγγειλε καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, στα δίκτυα ΟΚΩ και στις αρχαιολογικές έρευνες με υπαιτιότητα του Δημοσίου.
Τελικά, το Δημόσιο «ψαλίδισε» το ποσό στα 21 εκατ. ευρώ, δεχόμενη μάλιστα να πληρώσει από 17/2/2023 και όχι από την έναρξη του έργου στις 6/9/2022
Ενα εργο που το αρχικό κόστος κατασκευής σύμφωνα με την μελετη ηταν 80 εκ ευρώ και εφτασε το οικονομικό αντικειμενο της σύμβασης τα 210 εκ περίπου συμφωνα με τα στοιχεια της Βουλής που επικυρωσε την παραπάνω σύμβαση.
Αναμένουμε εξαλλου με μεγάλο ενδιαφερον την εξέλιξη και τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων του με τον Δήμο Ηρακλειου αφου η δικάσιμος αιτήσεως ακυρώσεως για το τμήμα Ηράκλειο - Χανιά είναι την 1η του μηνος Οκτωβρίου.
Σε λιγες μερες δηλαδή θα εχουμε την ευκαιρία να τα ξαναπούμε για το θέμα αυτό και με τον Δήμαρχο Ηρακλείου Αλέξη Καλοκαιρινό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου