Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021

Καραμανλής: Κοντά στην περιβαλλοντική αδειοδότηση ο ΒΟΑΚ

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο πρόκειται να κατατεθούν όλες οι μελέτες για να λάβει την απαραίτητα αδειοδότηση Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, ο νέος Βόρειος Οδικός Άξονας.

Αυτό τόνισε από το βήμα της βουλής ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Ο Υπουργός εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ, κατηγορώντας τον για «αντιπολίτευση της μιζέριας» και επαναλαμβάνοντας πως

το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν σταμάτησε να «κοροϊδεύει τους πολίτες» αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε επίσης στην προμελέτη οδικών και υδραυλικών έργων στα ήδη κατασκευασμένα τμήματα του ΒΟΑΚ με διαχωρισμένη επιφάνεια κυκλοφορίας και συγκεκριμένα στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου και Ηρακλείου.

Ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε επίσης το ΣΥΡΙΖΑ ότι επί δύο χρόνια κορόιδευε τους πολίτες της Κρήτης, λέγοντας ότι δεν θα έβαζε διόδια στο ΒΟΑΚ και πρόσθεσε: «Και από που θα το χρηματοδοτούσατε; Από τα λεφτόδεντρα του 2015;»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απευθυνόμενος στο ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε επίσης: «Γεωτεχνικές μελέτες ξέρετε τι σημαίνουν; Σε άλλες περιπτώσεις, για ένα δρόμο τόσο μεγάλο, θέλει τρία χρόνια.

Αυτό που δεν κάνατε εσείς, το κάναμε εμείς σε 16 μήνες και σύντομα καταθέτουμε όλες τις μελέτες για να πάρουμε περιβαλλοντική αδειοδότηση».

«Για να γίνει ένα έργο, σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, χρειάζονται: Γεωτεχνικές μελέτες, που δεν είχατε. Χάραξη, που δεν είχατε. Και περιβαλλοντική αδειοδότηση, την οποία επί τέσσερα χρόνια δεν μπορούσατε να καταθέσετε» πρόσθεσε ο Υπουργός.


Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι αντίθετα η Νέα Δημοκρατία είπε την αλήθεια στον κρητικό λαό και παρουσίασε ένα συγκεκριμένο πλάνο για το ΒΟΑΚ, ο οποίος πολύ σύντομα θα δημοπρατηθεί με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και με περιβαλλοντική αδειοδότηση.

Ο Υπουργός αναφέρθηκε επίσης στο Πάτρα - Πύργος, υπενθυμίζοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «τότε που ήθελε να φτιάξει καναλάρχες- εργολάβους» διέλυσε μία έτοιμη δημοπράτηση για να δώσει το έργο στους «αγαπημένους του αριστερούς εργολάβους». Σημείωσε πως και αυτό το έργο έχει πάρει τον τελικό του δρόμο και κατέληξε πως: «Δύο οδικά δίκτυα που πραγματικά λείπουν από τη χώρα, ο ΒΟΑΚ και το Πάτρα- Πύργος μπαίνουν σε μία σειρά».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου