Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Κεφαλογιάννης: Ειμαι της λογικής πως θα πρέπει να αξιολογείται ο κάθε δήμαρχος από τον κόσμο για το έργο του.

Μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε στο Δημήτρη Καρυωτάκη και τη Σταυρούλα Κατσουλάκη, στην ΕΡΑ Ηρακλείου, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Μανόλης Κεφαλογιάννης με την ευκαιρία της παρουσίας του στην Κρήτη για τις γιορτές του Πάσχα.
Ο Επικεφαλής της ευρωβουλευτών της ΝΔ όταν ρωτήθηκε σχετικά για τα ερχόμενες  δημοτικές εκλογές στο Ηράκλειο και αν η ΝΔ θα στηρίξει ξανά την υποψηφιότητα του Βασίλη Λαμπρινού τόνισε:


«Δεν ξέρουμε ούτε με ποιον εκλογικό νόμο θα γίνουν, ούτε πότε θα γίνουν, ούτε τι θα κάνουν τα κόμματα με τα χρίσματα. Εγώ είμαι της λογικής πως θα πρέπει να αξιολογείται ο κάθε δήμαρχος από τον κόσμο για το έργο του, όπως για παράδειγμα ο Βασίλης Λαμπρινός στο Ηράκλειο κι εκεί ο κόσμος να αποφασίσει αν του αρέσει να έχει δήμαρχο τον Λαμπρινό ή τον Κουράκη. Σε κάθε περίπτωση πάντως εγώ είμαι ευτυχισμένος που στη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ στο Ηράκλειο βλέπω 11 αντιδημάρχους που έλκουν την καταγωγή τους από τη ΝΔ» πρόσθεσε με νόημα.

Για το πως νιώθει με το « κοστούμι» του ευρωβουλευτή κι αν σκέφτεται την επιστροφή του στην κεντρική πολιτική σκηνή, είπε πως νιώθει ιδιαίτερα τυχερός που κάνει ταξίδια σημαντικά για την Ελλάδα στο εξωτερικό. «Είμαι σε μια φάση της ζωής μου που είμαι πολύ χορτάτος... άλλωστε σε πάμπολλες εκλογικές αναμετρήσεις έχω  δώσει τη μάχη του σταυρού. Δεν είναι και λίγο να χτυπάω την πόρτα του Γιούγκερ και να μου ανοίγει αμέσως, με κάνει να σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω για την Ελλάδα. Το ταξίδι της Ιθάκης μου το έχω κάνει... ό,τι μου πρόσφερε η κοινωνία θέλω να το επιστρέψω πίσω».

Πρόσθεσε πως θέλει να γίνει μέλος μιας "Φιλικής εταιρείας" που θα προσφέρει Ειρήνη και ευημερία για τη χώρα μας. «Αυτό που απαιτείται είναι μια κοινοβουλευτική επανάσταση για τη χώρα μας και το πώς εγώ μπορώ να προσφέρω σε αυτή την κατεύθυνση, θα το συζητήσω όταν έλθει η ώρα με τον Πρόεδρο του κόμματος».

Για το Σκοπιανό ο Μανόλης Κεφαλογιάννης είπε πως ευχόμαστε για λύση, όμως ... θα δεχόμαστε να έχουν μέσα στο Σύνταγμα τους οι γείτονες μας αλυτρωτικές τάσεις; «Αυτό που θέλουμε είναι όχι αλυτρωτικές τάσεις, όχι παραποίηση της ιστορίας και να μην πηγαίνουν στον Όλυμπο και να σηκώνουν τη σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας.»

Για την ένταση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις και με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του στη γείτονα χώρα ως πρόεδρος της μεικτής διακοινοβουλευτικής επιτροπής Ευρωπαϊκής Ένωσης  – Τουρκίας ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε πως ο Ερντογάν παρουσιάζεται ως ο ταραξίας της περιοχής και αυτό που ο ίδιος διαπίστωσε είναι πως η Τουρκία είναι μια βαθιά διχασμένη χώρα και με μια οικονομία που τρέμει. "Αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς είναι να ενισχύσουμε το Εθνικό Μέτωπο. Να είμαστε έτοιμοι για πόλεμο για να διασφαλίσουμε την Ειρήνη κσι να ενισχύσουμε την Εθνική Στρατηγική της χώρας στο εξωτερικό" - είπε.

Ο κ. Κεφαλογιάννης ρωτήθηκε και για τις εκλογές, λέγοντας πως ο Τσίπρας είχε πρόθεση να κάνει τις πιο βρώμικες εκλογές από το 1974 ως σήμερα. "Επειδή όμως βλέπει πως δεν του βγαίνει το σχέδιο ... αυτό εκτιμώ" - είπε, "δε θα τολμήσει να πάει σε εκλογές τον Οκτώβριο όπως αρχικά σχεδίαζε, αλλά σε ένα διάστημα από τον προσεχή Οκτώβριο ως την επόμενη άνοιξη και τις ευρωεκλογές".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου