Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

ΔΚΜ: Χωρίς σχέδιο για τον ΒΟΑΚ η Κυβέρνηση

Αγαπάκης : Αν δεν υπάρξουν άμεσες αλλαγές και βελτιώσεις στο υφιστάμενο δίκτυο, σε μικρό χρονικό διάστημα θα ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια κυκλοφορίας και αντοχής.
Καμία υπευθυνότητα και καμία σοβαρότητα στην πρόταση του Υπουργείου Υποδομών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα δεν βλέπουν οι μηχανικοί της Δημοκρατικής Κίνησης Μηχανικών.
Οι μηχανικοί της ΔΚΜ πραγματοποίησαν εκδήλωση για το θέμα χθες, παρουσία του προέδρου του ΤΕΕ Γιώργου Στασινού ,του γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρη Αυγενάκη, του  πρώην βουλευτή Μάξιμου Σενετάκη κ.α στο πλαίσιο της οποίας αναδείχθηκαν οι κυβερνητικές ανεπάρκειες αλλά και η ανάγκη για ένα σύγχρονο και ασφαλές δίκτυο.
Το ενδιαφέρον στην εκδήλωση προκάλεσε η τοποθέτηση του διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, που είναι και γνώστης του θέματος, ο οποίος υποστήριξε ότι για να μπορέσει το υφιστάμενο δίκτυο να παραμείνει ασφαλές και να σηκώσει τον φόρτο της κίνησης, θα πρέπει να κατασκευαστούν 150 νέα χιλιόμετρα οδικού δικτύου.
 Ο κ. Αγαπάκης παρουσίασε αναλυτικά το πλαίσιο, αλλά και τις μελέτες που υπάρχουν, σύμφωνα με τις οποίες προβλέπονται περίπου 107 νέα χιλιόμετρα κατασκευής, 120 χιλιόμετρα παράλληλου δικτύου, 30 γέφυρες και 11 σήραγγες από τα Χανιά έως το Λασίθι. Όπως υποστήριξε ο κ. Αγαπάκης, οι υφιστάμενες μελέτες αποτελούν τη βάση μιας συζήτησης, ενώ το κόστος κατασκευής του νέου δικτύου υπολογίζεται σε περίπου 1,3 δισ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τόσο τα στοιχεία χάραξης, όσο και η κατασκευή ενός νέου και υπερσύγχρονου έργου, δεν εξαρτώνται από τη θέληση του κάθε πολιτικού, αλλά προκύπτουν ως αποτέλεσμα αναλύσεων των πραγματικών δεδομένων.

Ο κ. Αγαπάκης υποστήριξε, παράλληλα, πως αν δεν υπάρξουν άμεσες αλλαγές και βελτιώσεις στο υφιστάμενο δίκτυο, σε μικρό χρονικό διάστημα θα ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια κυκλοφορίας και αντοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου