Κλείνει η μια λωρίδα κυκλοφορίας εκατέρωθεν της νησίδας και στα δυο ρεύματα της Λ.Δημοκρατίας, από τη συμβολή της με την οδό Καλαμά έως τη συμβολή της με τη Λ. Γεωργίου Παπανδρέου από σήμερα Τρίτη έως και την ολοκλήρωση των εργασιών αποξήλωσης των φωτιστικών της νησίδας στην Λ. Δημοκρατίας στα πλαίσια του έργου «Ανακατασκευή νησίδας και πεζοδρομίων της Λ. Δημοκρατίας».
Εφιστούμε την προσοχή στους οδηγούς να οδηγούν προσεκτικά και να μην παρκάρουν τα οχήματά τους στα συγκεκριμένα σημεία για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας.
Η Δημοτική Αρχή ζητά την κατανόηση των δημοτών, λόγω της αναγκαιότητας των παραπάνω εργασιών.
Η Δημοτική Αρχή ζητά την κατανόηση των δημοτών, λόγω της αναγκαιότητας των παραπάνω εργασιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου