Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι ακριβώς συνέβη με την πρόσφατη υπόθεση που απασχολεί την δημοσιότητα του πρώην Υπουργού του ΠΑΣΟΚ Κίμωνα Κουλούρη με τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ αλλά με το θάρρος της γνώμης μας θα επισημάνουμε ότι σε πολλές περιπτώσεις η συμπεριφορά κάποιων ανδρών της Ελληνικής Αστυνομίας είναι απαράδεκτα επιθετική και προκλητική προς τους πολίτες καταπατώντας πολλές φορές θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα.
Πολίτες και αστυνομικοί οφείλουμε να συνεργαζόμαστε αρμονικά βοηθώντας την Ελληνική αστυνομία να ανταποκρίνεται με επιτυχία στο ιδιαίτερα σημαντικό έργο που επιτελεί προς όφελος της κοινωνίας η οποία σημειωτέον, δεν έχει ανάγκη από σερίφηδες ..

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου