Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Γιώργος Γενιατάκης: Greek Crisis vs Ancient Greece..

Στη σκιά των αρνητικών εντυπώσεων από την οικονομική κρίση και των κραδασμών, που έχει επιφέρει αυτή, στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα, έχει περιέλθει ακόμη και το κλασικό παρελθόν της Ελλάδας, το οποίο επί σειρά ετών μονοπωλούσε θετικά το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινότητας για τη χώρα μας.
Παγκοσμίου φήμης μνημεία, όπως η Ακρόπολη, αλλά και φράσεις, όπως «αρχαία Ελλάδα» ή ακόμη και «Ζορμπάς», που είναι ταυτισμένες με την Ελλάδα, εξακολουθούν μεν να συγκεντρώνουν εκατομμύρια ευρήματα στη μηχανή αναζήτησης Google, στο διαδίκτυο, μόνο που, πλέον, έχουν υποσκελιστεί από ευρήματα σε λήμματα τα οποία ουδόλως εμπνέουν περηφάνια.
«Κρίση», «διαφθορά» και «διαδήλωση», είναι λέξεις που σε συνδυασμό με το επίθετο «ελληνική», «επιστρέφουν» πολλαπλάσια αποτελέσματα στο διαδίκτυο, δείχνοντας με τον πλέον αποκαλυπτικό τρόπο ότι η εικόνα της χώρας μας στα μάτια των ξένων έχει τρωθεί σημαντικά.
«Στη λέξη Acropolis το google.com επιστρέφει 17,6 εκατ. αποτελέσματα, έναντι 15,7 εκατ. για το Ancient Greece, όταν την ίδια στιγμή το Greece Crisis δίνει πάνω από 60 εκατομμύρια ευρήματα, το Greece Corruption 24,4 εκατ. και το Greece Riots 9,67 εκατ.», επισήμανε ο Πέτρος Οικονομίδης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της εταιρείας «Felix BNI».

Μιλώντας από το βήμα του 11ου συνεδρίου «Αριστοτέλης» της ΕΕΔΕ, ο κ. Οικονομιδης υποστήριξε ότι η Ελλάδα είναι ένα από τα ισχυρότερα brand παγκοσμίως, για τα οποία δεν έχει υπάρξει ποτέ εταιρική εικόνα.
Αναφερόμενος στον τουρισμό ο κ. Οικονομίδης στηλίτευσε το γεγονός ότι το λογότυπο της καμπάνιας έχει αλλάξει 14 φορές κι η καμπάνια 16 φορές τα τελευταία χρόνια. «Το 2000 η αγορά τουριστικών αφίξεων σε Ελλάδα, Τουρκία και Κροατία, είχε μέγεθος 25 εκατ. άτομα, εκ των οποίων το 50% είχε προορισμό την Ελλάδα. Το 2010 η αγορά έφτασε τα 51 εκατ. αφίξεις και ενώ διπλασιάστηκε το μερίδιο της Ελλάδας μειώθηκε στο 29% και η Τουρκία πήγε στο 53%».

1 σχόλιο :

  1. Όσον αφορά τις μειώσεις των αφίξεων, το μεγαλύτερο μερίδιο των ευθυνών το φέρετε εσείς οι ξενοδόχοι. Με χαμηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν και υποβαθμισμένες υπηρεσίες μη περιμένετε θαύματα κύριε Γενιατάκη. Και ο νοών, νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή