Στις ελληνικές καλένδες για μία ακόμη φορά η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης, ενός από τα πιο πολυδιαφημισμένα έργα των τελευταίων ετών, ύψους περί τα €900 εκατ.
Η προθεσμία υποβολής των προσφορών από τους τυχόν ενδιαφερόμενους ομίλους έληγε στις 18 Οκτωβρίου, ωστόσο, όπως ήταν αναμενόμενο, ουδείς κατέθεσε προσφορά με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να κηρυχθεί για μία ακόμη φορά.
Η χρηματοδότηση πλέον αποτελεί το νούμερο 1 πρόβλημα για την αγορά αυτή την στιγμή, ενώ εξίσου αρνητικά στη σημερινή συγκυρία λειτουργεί και το γεγονός ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη λύση στο γόρδιο δεσμό των τεσσάρων από τους πέντε οδικούς άξονες που παραμένουν ʽ'κολλημένοι'', παρά τις υποσχέσεις από την πλευρά του κυβερνητικού επιτελείου ότι το Δημόσιο θα κατέθετε επισήμως τις προτάσεις του εντός του Σεπτεμβρίου.
Οι κατασκευαστές από την πλευρά τους δεν κατέθεσαν προσφορές, πιέζοντας ουσιαστικά με την στάση τους προκειμένου να βρεθεί λύση στο θέμα των οδικών αξόνων, ενώ στο παρελθόν για το αεροδρόμιο στο Καστέλι είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι μεγαλύτεροι εγχώριοι αλλά και ξένοι όμιλοι όπως οι ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ABAΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών, VINCI, Hochtief κ.α..
Η στάση που θα κρατήσει πλέον το υπουργείο φαίνεται ότι θα είναι η αναμονή μέχρι νεοτέρας, δεδομένου ότι υπό τις παρούσες συνθήκες και τους ίδιους όρους ουσιαστικά νέος διαγωνισμός δεν μπορεί να επαναπροκηρυχθεί.
http://www.ered.gr/gr/newInside.php?art=20796
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου