Περαιτέρω μείωση της τάξης του 10%-15% αναμένεται να παρουσιάσουν οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού στο σύνολο του 2011, έναντι πτώσης 5% το 2010. Η μεγαλύτερη κάμψη, η οποία αγγίζει το 20%, εντοπίζεται σε εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ (κρύα αγορά), ενώ μικρότερη είναι η πτώση (5%) στα σουπερμάρκετ (ζεστή αγορά).
Όπως ανέφεραν χθες εκπρόσωποι του Συνδέσμου Εταιρειών Εμφιαλώσεως Ελληνικού Φυσικού Μεταλλικού Νερού (ΣΕΦΥΜΕΝ), στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον και η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος έχουν επηρεάσει την κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού και επεσήμαναν ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για μείωση των τιμών, παρά την άνοδο της τάξης του 35%-40%, που καταγράφουν οι πρώτες ύλες.
Κέρδος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου