Ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος της Toyota Ελλάς, ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ Α.Ε. τιμήθηκε με την κορυφαία αυτή διάκριση των “Ichiban” European Customer Satisfaction Awards της Toyota.
Η ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ Α.Ε. που βρίσκεται στο Ηράκλειο Κρήτης (6ο χλμ. Ε.Ο. Ηρακλείου-Μοιρών) αναγνωρίστηκε για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στην ικανοποίηση πελατών στους τομείς Πωλήσεων και After Sales. Το βραβείο παραδόθηκε στον κο Ιωάννη Παπακαλιάτη, Πρόεδρο της ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗΣ Α.Ε. από τους κ.κ. Didier Leroy, Πρόεδρο της ΤΜΕ και τον κ. Αριστείδη Αραβανή, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Toyota Ελλάς αβεε.
Μιλώντας στην τελετή απονομής, ο Didier Leroy, Πρόεδρος & CEO της TME δήλωσε: "Το Βραβείο Ichiban αναγνωρίζει επίσημα όσους αρίστευσαν στην εφαρμογή της φιλοσοφίας «Πρώτα ο Πελάτης» (“Customer First”) . Κάθε μέλος της οικογένειας Toyota φροντίζει να προσφέρει πάντα το καλύτερο, και ειδικότερα οι Έμποροί μας έχουν δεσμευτεί να παρέχουν την καλύτερη συνολική εμπειρία στο πελάτη. Βασιζόμαστε στους βραβευμένους με Ichiban Εμπόρους μας, οι οποίοι θα λειτουργήσουν ως πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τον πελάτη!"
Αξιολογήθηκαν 2.600 Ευρωπαίοι Έμποροι μέσω συνεχούς παρακολούθησης της απόδοσής τους, όπως ορίζουν οι προδιαγραφές της εταιρίας.
Απονεμήθηκαν συνολικά 41 βραβεία σε Εμπόρους από 31 αγορές για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πέτυχαν στην ικανοποίηση πελατών στους τομείς Πωλήσεων & After Sales.
Η λέξη ‘Ichiban’ είναι Ιαπωνική και προέρχεται από το ‘Okyakusama Ichiban’ που σημαίνει «Πρώτα ο Πελάτης». Από το 2006 που ξεκίνησαν τα ετήσια Βραβεία Ichiban της TME, η απόδοση των Εμπόρων της Toyota στην Ικανοποίηση των Πελατών έχει βελτιωθεί κατά 21% περίπου στον τομέα Πωλήσεων και 14% στο After Sales.
Μιλώντας στην τελετή απονομής, ο Didier Leroy, Πρόεδρος & CEO της TME δήλωσε: "Το Βραβείο Ichiban αναγνωρίζει επίσημα όσους αρίστευσαν στην εφαρμογή της φιλοσοφίας «Πρώτα ο Πελάτης» (“Customer First”) . Κάθε μέλος της οικογένειας Toyota φροντίζει να προσφέρει πάντα το καλύτερο, και ειδικότερα οι Έμποροί μας έχουν δεσμευτεί να παρέχουν την καλύτερη συνολική εμπειρία στο πελάτη. Βασιζόμαστε στους βραβευμένους με Ichiban Εμπόρους μας, οι οποίοι θα λειτουργήσουν ως πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τον πελάτη!"
Αξιολογήθηκαν 2.600 Ευρωπαίοι Έμποροι μέσω συνεχούς παρακολούθησης της απόδοσής τους, όπως ορίζουν οι προδιαγραφές της εταιρίας.
Απονεμήθηκαν συνολικά 41 βραβεία σε Εμπόρους από 31 αγορές για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που πέτυχαν στην ικανοποίηση πελατών στους τομείς Πωλήσεων & After Sales.
Η λέξη ‘Ichiban’ είναι Ιαπωνική και προέρχεται από το ‘Okyakusama Ichiban’ που σημαίνει «Πρώτα ο Πελάτης». Από το 2006 που ξεκίνησαν τα ετήσια Βραβεία Ichiban της TME, η απόδοση των Εμπόρων της Toyota στην Ικανοποίηση των Πελατών έχει βελτιωθεί κατά 21% περίπου στον τομέα Πωλήσεων και 14% στο After Sales.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου