Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Το αεροδρόμιο Ηρακλείου Ν.Καζαντζάκης λειτουργεί χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση κατά παράβαση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας ..


Σύμφωνα με ασφαλείς  πληροφορίες το αεροδρόμιο Ηρακλείου λειτουργεί χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση κατά παράβαση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας .

Από τις αρχές του έτους 2009 δεν έχει ανανεωθεί από το ΥΠΕΚΑ η ΚΥΑ με αριθμό 104100/13-5-2008 , με την οποία είχε δοθεί παράταση ισχύος της περιβαλλοντικής άδειας λειτουργίας του αερολιμένα Ηράκλειου (ΚΥΑ με αριθ. πρωτ. Οικ. 105111/14-11-2006, με ισχύ έως 31-12-2007). 

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως παρά το γεγονός ότι η ΥΠΑ έχει εκπόνηση και παραδώσει νέα πλήρη  Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.),ήδη από το 2008 , το ΥΠΕΚΑ δεν προχώρησε μέχρι και σήμερα στην έγκριση της και κατά συνέπεια στην έκδοση νέων περιβαλλοντικών όρων λειτουργίας με αποτέλεσμα  το αεροδρόμιο να συνεχίζει να λειτουργεί παράνομα χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση.

Στο διάστημα αυτό στο αεροδρόμιο έχουν εκτελεστεί, εκτελούνται και  προγραμματίζεται η εκτέλεση έργων υποδομής για την αναβάθμιση του η υλοποίηση των οποίων ενδεχομένως να προϋποθέτει την ύπαρξη περιβαλλοντικής αδειοδότησης βάσει εγκεκριμένης ΜΠΕ με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η διαχείριση του φυσικού περιβάλλοντος, η υγεία εργαζομένων, επιβατών και περιοίκων και να διασύρεται διεθνώς η χώρα μας.

Οι αρμόδιες αρχές θα πρέπει η να διαψεύσουν τις παραπάνω πληροφορίες  η δημόσια να απαντήσουν:

- Είναι, ή όχι παράνομη και επικίνδυνη η λειτουργία του αεροδρομίου χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση και εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας,  όταν μάλιστα αυτό βρίσκεται σε επαφή με τον πολεοδομικό ιστό της πόλης του Ηρακλείου;
- Γιατί δεν εγκρίθηκε η παράταση της υφιστάμενης περιβαλλοντικής αδείας;
- Πόσο κόστισε συνολικά η εκπόνηση της νέας Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων  του αερολιμένα Ηρακλείου  και για ποιους λόγους δεν    προχωρεί η έγκρισή της;
- Πόσα και ποια έργα έχουν προγραμματιστεί και υλοποιούνται στον ΚΑΗΚ από την ΥΠΑ και από άλλους Φορείς και αν η υλοποίηση τους προϋποθέτει ύπαρξη περιβαλλοντικής αδειοδότησης και εφαρμογή συγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων
- Υπάρχουν συγκεκριμένες πολιτικές και διοικητικές ευθύνες για τη κατάσταση αυτή;

Τέλος καλό θα ήταν επειδή τον τελευταίο καιρό πολλά λέγονται και ακούγονται να  δώσουν μια ακόμη απάντηση: έχει καμιά σχέση η κωλυσιεργία αυτή με την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου και την ενδεχόμενη διευκόλυνση των επίδοξων αγοραστών του αφού στην περίπτωση αυτή παραλαμβάνουν ένα αεροδρόμιο απαλλαγμένο από αυστηρούς περιβαλλοντικούς όρους λειτουργίας;;

Τι κρύβει η περίεργη σιωπή όλων αυτών των "ευαισθητοποιημένων"  δημοσιογράφων, φορέων και πολιτών που σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν είχαν καταγγείλει εντόνως την διοίκηση της ΥΠΑ και όχι μόνο ,ακόμα και σε ευρωπαϊκά φόρα;;






1 σχόλιο :

  1. όλα τα 'χει η Μαριορή, ο φερετζές της λείπει..εντύπωση όμως προκαλεί πως κάποιοι με "περιβαλλοντική συνείδηση" κάνουν μούγκα στην στρούγκα..ενώ σε άλλες περιπτώσεις τα λαμόγια σκίζουν τα ρούχα τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή