Τα αεροδρόμια Χανίων και Σητείας έβαλαν τώρα στο «μάτι» οι εγχώριοι και ξένοι κατασκευαστικοί κολοσσοί που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλι.
Τα μεγάλα επενδυτικά funds, αφού εξασφάλισαν -σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που απέσπασαν από την κυβέρνηση- την εμπορική εκμετάλλευση του «Ν. Καζαντζάκη» μέχρι τη λειτουργία του νέου, ζητούν τώρα μετ’ επιτάσεως την εκμετάλλευση και των άλλων δύο αεροδρομίων της Κρήτης!
Το γεγονός ομολόγησε χθες στη Βουλή ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας, ο οποίος ταυτόχρονα εξήγγειλε ιδιωτικοποίηση των 40 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας ανα- ζητώντας 2 δισ. ευρώ που υπολογίζεται ότι είναι
οι αναγκαίοι πόροι για την αναβάθμιση των ελληνικών αεροδρομίων. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε την Πέμπτη στην ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, κατά την παρουσίαση κατά άρθρο του νομοσχεδίου για τις υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να προσλάβει σύμβουλο που θα αποφασίσει ποια αεροδρόμια μπορούν να υπαχθούν στο πρόγραμμα ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίστηκε ο κ. Ρέππας, με τα μέχρι τώρα στοιχεία θα προηγηθεί ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο του Καστελίου, για το οποίο η κυβέρνηση δέχεται εισηγήσεις υποψήφιων επενδυτών να παραχωρήσει πακέτο μαζί και με τα άλλα τρία αεροδρόμια της Κρήτης (Ηρακλείου, Χανίων, Σητείας).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου