Μετά από δυο άγονες δημοπρασίες, όπου οι «μνηστήρες» ήταν πολλοί αλλά κανείς δεν κατέθεσε προσφορά για ένα έργο της τάξης των 4 εκατ. ευρώ, στην τρίτη και φαρμακερή όπως αποδείχτηκε χθες δημοπρασία, όχι μόνο βρέθηκε μειοδότης, αλλά και η έκπτωση που δόθηκε ξεπέρασε το 60%!
Συγκεκριμένα προσωρινός μειοδότης του έργου ανακηρύχτηκε κατά το χθεσινό άνοιγμα των προσφορών η εταιρεία «Ρόμβος Α.Ε.», με έκπτωση ύψους 60,20%, ενώ ενδεικτικό της άρδην αλλαγής στάσης εκ μέρους των εργολάβων ήταν πως σχεδόν όλοι κατέθεσαν μεγάλες προσφορές, στα επίπεδα δηλαδή του 50% και άνω. Σημαντικό βέβαια ρόλο σε αυτό έπαιξε το γεγονός πως αυτή ήταν η τρίτη στη σειρά δημοπρασία, και αν κατέληγε και αυτή άγονη, τότε το έργο θα μπορούσε να δοθεί με απευθείας ανάθεση από το Δήμο. Οι μεγάλες εκπτώσεις όμως που δόθηκαν είναι ενδεικτικές του πόσο ζορίζονται στην παρούσα φάση οι εργοληπτικές εταιρείες, με συνέπεια τα άτυπα πρωτόκολλα που συνήθως ακολουθούνται να πηγαίνουν περίπατο. Κάτι άλλωστε που διαφάνηκε και με την προ ημερών δημοπρασία για το έργο της αναστήλωσης της Πύλης Παντοκράτορα, το οποίο βρήκε προσωρινό μειοδότη με την πρώτη, και με επίσης εντυπωσιακή έκπτωση, ύψους 58%.
Σε ένα μήνα
Σε κάθε περίπτωση, ο δρόμος για τη σημαντική ανάπλαση της Ούλοφ Πάλμε έχει ανοίξει, καθώς αν δεν κατατεθούν τις προσεχείς ημέρες ενστάσεις από τις εταιρείες που έχασαν το διαγωνισμό τότε σε ένα μήνα από σήμερα ο ανάδοχος μπορεί να πιάσει δουλειά για τη μεταμόρφωση της σημερινής αναχρονιστικής οδού σε μια σύγχρονη οδική αρτηρία. Ο δρόμος πλάτους μόλις 5-8 μέτρων σήμερα πρόκειται να αποκτήσει πλάτος 12-15 μέτρα, ενώ θα δημιουργηθούν σύγχρονες και λειτουργικές υποδομές.
Σε κάθε περίπτωση, ο δρόμος για τη σημαντική ανάπλαση της Ούλοφ Πάλμε έχει ανοίξει, καθώς αν δεν κατατεθούν τις προσεχείς ημέρες ενστάσεις από τις εταιρείες που έχασαν το διαγωνισμό τότε σε ένα μήνα από σήμερα ο ανάδοχος μπορεί να πιάσει δουλειά για τη μεταμόρφωση της σημερινής αναχρονιστικής οδού σε μια σύγχρονη οδική αρτηρία. Ο δρόμος πλάτους μόλις 5-8 μέτρων σήμερα πρόκειται να αποκτήσει πλάτος 12-15 μέτρα, ενώ θα δημιουργηθούν σύγχρονες και λειτουργικές υποδομές.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου