Ο.Λ.Η:Φεύγουν καράβια και αυτοι...αρμενίζουν με βαρκούλες!
Γραφει ο Αρμανδιλος
Η καθυστέρηση στον ορισμό νέας ηγεσίας στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου μετά τις εθνικές εκλογές του 2009, αδιαμφισβήτητα αποτέλεσε την σημαντικότερη αιτία για τις παλινωδίες στο Λιμάνι του Ηρακλείου, εκεί όπου ναυάγησαν όσα αναπτυξιακά έργα είχαν δρομολογηθεί. Μετά το ΄΄φιάσκο΄΄ με την ανάπλαση των 70 εκ ευρώ για το τμήμα αναψυχής, με την κοινοπραξία να αποχωρεί επειδή οι διοικούντες δεν αποφάσιζαν να υπογράψουν τη σχετική σύμβαση περιμένοντας τις αλλαγές Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, τώρα η διάδοχη κατάσταση αναζητά να προσελκύσει νέο επενδυτικό σχήμα, ξεκινώντας πάλι από την αρχή αλλά με μια σημαντική διαφορά. Με το δεδομένο της οικονομικής κρίσης ο νέος διαγωνισμός όποτε κι αν γίνει είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να επιτύχει τους όρους που είχαν συμφωνηθεί στις αρχές του 2009 οπότε και κατακυρώθηκε το έργο στις εταιρείες ΑΚΤΩΡ-ΑΒΑΞ-LAMDA DEVELOPMENT.
Τότε από τον πλειοδοτικό διαγωνισμό προέκυπταν έσοδα 2,3 εκ ευρώ ετησίως για τον Ο.Λ.Η για τα επόμενα 35 χρόνια διάστημα που οι εταιρείες θα εκμεταλλεύονταν το συγκρότημα των έργων που θα κατασκεύαζαν με ίδια κεφάλαια. Ταυτόχρονα μεγάλες εταιρείες κρουαζιεροπλοίων εγκαταλείπουν το Λιμάνι μετά από 4 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο Ηράκλειο ως home port.Η απώλεια χιλιάδων τουριστών που επισκέπτονταν την Κρήτη κοστίζει στην τοπική οικονομία ενω σε συνδυασμό με την πτώση στα έσοδα του Ο.Λ.Η προκαλούνται εύλογα ερωτήματα για την πολιτική απογύμνωσης που ακολουθείται σε ένα από τους εθνικής σημασίας λιμένες της χώρας. Μέσα στο Λιμάνι παρατηρείται έντονα μια φθίνουσα κατάσταση που προκαλεί προβλήματα στη λειτουργία του με την διοίκηση να εμφανίζεται σε ρόλο θεατή.Ενδεικτικό του κλίματος ΄΄ξέφραγο αμπέλι΄΄ είναι το τι συνέβη πριν λίγες ημέρες όταν αφίχθη ένα από τα εναπομείναντα κρουαζιερόπλοια. Ο ιδιώτης που πρακτόρευε το πλοίο και ήταν υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των επιβατών του, ΄΄διέταξε΄΄(!) το αστικό ΚΤΕΛ να παραχωρήσει επιπλέον λεωφορείο για την μετακίνηση των τουριστών χρεώνοντας το στον Ο.Λ.Η που δεν είχε καμία ενημέρωση και βρισκόταν εν υπνώσει για όσα διαδραματίζονταν ημέρα Σάββατο, αργία γάρ. Από ανάλογα περιστατικά βρίθει το λιμάνι. Ενώ θα ανέμενε κανείς ότι υπό αυτές τις συνθήκες η διοίκηση του Οργανισμού θα κατήρτιζε έναν σοβαρό αναπτυξιακό προγραμματισμό για να ΄΄μαζέψει τα ασυμμάζευτα΄΄ έστω και τώρα, μαθαίνουμε ότι σχεδιάζει ζωτικής σημασίας(sic) έργα στο Λιμάνι όπως την κατασκευή παιδικής χαράς! Τέτοια έργα εκτιμάται ότι έχει ανάγκη η περιοχή.Το λιμάνι φαίνεται ότι καλείται να πληρώσει τα επίχειρα από την κομματική εμπάθεια που έδειξαν οι πράσινοι βουλευτές, Δήμαρχοι και κομματικοί παράγοντες απέναντι στη γαλάζια διοίκηση που είχε καταστήσει το Λιμάνι ως τον προνομιακό της χώρο για να παίξει πολιτικό παιχνίδι όχι πάντα με την αρνητική έννοια.Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς ότι τώρα που το λιμάνι βυθίζεται σε συνεχή απαξία δεν μιλάει κανείς από το σύστημα ΠΑΣΟΚ ενώ και στη ΝΔ που επένδυσαν τόσα πολλά πολιτικά κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου απασχολούμενοι όπως φαίνεται με σοβαρότερους κατά την γνώμη τους εφιάλτες, με την κωδική ονομασία Ντόρα !
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου