Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Το κέρδος πάνω από την υγεία..



Στη λήψη αυστηρών μέτρων και στη διενέργεια ελέγχων με τη βοήθεια του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας, προχωρά ο ΕΟΦ, καθώς έχει διαπιστωθεί έλλειψη φαρμάκων που οφείλεται στα κερδοσκοπικά παιχνίδια των εταιρειών.

Σύμφωνα με έγγραφο του του Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών (ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ) προς τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων, έχουν καταγραφεί 38 φάρμακα σε διάφορες μορφές στα οποία παρατηρούνται ελλείψεις, λόγω του πλαφόν αγορών που επιβάλλουν οι φαρμακευτικές εταιρείες.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή της Κυριακής", τρία από τα φάρμακα στα οποία καταγράφονται ελλείψεις δεν έχουν υποκατάστατο.

Πρόκειται για:

*Το Madopar για τη νόσο του Πάρκινσον

*Το ανοσοκατασταλτικό Cellcept

*Το Tegretol για την επιληψία.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι φαρμακαποθήκες δεν εξασφαλίζουν την επάρκεια φαρμάκων στην ελληνική αγορά, αλλά συνεχίζουν απρόσκοπτα τις εξαγωγές. Αγοράζουν μάλιστα η μία από την άλλη, προκειμένου να έχουν μεγάλες ποσότητες, όχι για να τις διαθέσουν στην αγορά, αλλά για να τις εξάγουν.

Στα 35 φάρμακα, που έχουν υποκατάστατο και είναι στη λίστα του Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών περιλαμβάνονται γνωστά φάρμακα, όπως το αντιψυχωσικό Seroquel, το Viagra (διαπιστώνεται μεγάλη έλλειψη), το Lipitor για τη χοληστερίνη κ.α.

Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν στη διάθεση του ΕΟΦ, περίπου 1000 από τα 11.000 φαρμακεία ενέχονται σε κερδοσκοπικά παιχνίδια, δίνοντας βάρος στις εξαγωγές, με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η υγεία των Ελλήνων πολιτών. Έτσι ως άμεση λύση προκρίνεται η αυστηροποίηση των κυρώσεων και των προστίμων και οι επέκτασή τους πέρα από τα φαρμακεία, στις φαρμακαποθήκες και τις εταιρείες.

news24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου