Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

υπάρχει θέμα πολιτικής αναξιοπιστίας και συνέχειας του Κράτους προς τους εκπαιδευτικούς με αναπηρίες !!

 Οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία αισθάνονται ότι δεν ελήφθη επαρκής μέριμνα για την επαγγελματική τους αποκατάσταση από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας έως και σήμερα και αυτό θέτει θέμα πολιτικής αναξιοπιστίας και συνέχειας του Κράτους τονίζει σε παρέμβαση του στην Βουλή ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης προς την Υπουργό Παιδείας συμπληρώνοντας:Τον Αύγουστο του 2009 νομοθετήθηκε ο μόνιμος διορισμός των εκπαιδευτικών με αναπηρίες που έχουν συμπλήρωση δωδεκάμηνη προϋπηρεσία, από το σχολικό έτος 2009-2010.
Το Νοέμβριο του 2009 βγήκε εγκύκλιος πρόσκλησης για να καταθέσουν τα δικαιολογητικά, και να αναρτηθεί ειδικός πίνακας διορισμού, όμως ουδέποτε αναρτήθηκε πίνακας και ούτε υπήρξε κάποια απάντηση από το υπουργείο.
Βάσει του Ν.3848/2010(ΦΕΚ71 Α’)άρθρο 9 παρ.10 που ψηφίστηκε τον Απρίλιο του 2010,καλούνται ξανά να καταθέσουν δικαιολογητικά για να ενταχθούν σε πίνακες διορισμού.
 Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου δημοσιοποιούνται οι διορισμοί  των ειδικών κατηγοριών  και επί συνόλου 281 ατόμων διορίζονται μόλις 110, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αν και  σε ορισμένους κλάδους δεν καλέσατε τους ανάπηρους εκπαιδευτικούς ούτε καν να καταθέσουν αίτηση διορισμού κατά την τελευταία εγκύκλιο παρόλο που είχαν θεμελιώσει και κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού, καθώς στην αίτηση περιοχών διορισμού αν και δηλώνονταν 9, 10 και 30 οργανικά κενά, διορίσατε μόνο ένα και από κάποιες ειδικότητες κανένα ανάπηρο εκπαιδευτικό!
 Η μακρόχρονη καθυστέρηση του τελικού διορισμού τους, προκαλεί, δικαιολογημένα, αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, οι οποίοι βρίσκονται πλέον σε διαρκή ομηρία με ανυπολόγιστες οικονομικές, κοινωνικές και ψυχολογικές συνέπειες για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.

Επειδή ο αριθμός των εκπαιδευτικών με αναπηρία είναι σχετικά μικρός(166 Β’θμιας,5 Α’θμιας) και είναι εφικτή η επαγγελματική τους αποκατάσταση με πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας.

Ερωτάσθε
1.Ποιες είναι οι προθέσεις του Υπουργείου, για την επίλυση του έντονου προβλήματος αποκατάστασης, της μικρής αυτής αριθμητικά κοινωνικής ομάδας των αδιόριστων εκπαιδευτικών με μόνιμη αναπηρία 67% και άνω;
2. Τι θα γίνει με τους 107 αδιόριστους εκπαιδευτικούς με αναπηρίες όπου το Υπουργείο Παιδείας βάσει του νόμου 3794/2009 – ΦΕΚ 156/Α’/4.9.2009 , άρθρο 39 παρ.4 όφειλε να τους διορίσει από την προηγούμενη σχολική χρονιά 2009-2010 ;
 3.Τι θα γίνει με τους υπόλοιπους 64 αδιόριστους   εκπαιδευτικούς με αναπηρίες με κατοχυρωμένο 12μηνο το 2010 ;
4.Τι θα γίνει με τις ειδικότητες εκείνες που δεν δόθηκε καμιά θέση προς διορισμό για τους εκπαιδευτικούς αυτής της κατηγορίας; (12 ειδικότητες δεν προσκλήθηκαν για διορισμό).
5. Μιας που προτάθηκε στην κατάταξη των πινάκων η κατοχή πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας , θα γίνουν ποτέ πράξη οι δεσμεύσεις από πλευράς Υπουργείου Παιδείας για την εισαγωγή των Εκπαιδευτικών με Σοβαρές Αναπηρίες 67% και άνω στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ);
6. Θα έχουν δικαίωμα άμεσης μετάθεσης ή απόσπασης οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες στον τόπο των βιολογικών τους αναγκών, μιας και δεν υπήρξε καμιά σχετική μέριμνα από πλευράς υπουργείου σε αντίθεση λοιπόν με τους υπολοίπους εκπαιδευτικούς ειδικών κατηγοριών οι οποίοι βάσει προεδρικού διατάγματος  (ΠΔ 50/96) δικαιούνται μετάθεσης απ΄ τον τόπο διορισμού τους, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία δεν μπορούν να μετατεθούν πριν την παρέλευση τουλάχιστον τριετίας;
7. Στους 171 πιο πάνω αδιόριστους εκπαιδευτικούς θα δοθεί προτεραιότητα να εργαστούν ως αναπληρωτές μια που έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού και οι περισσότεροι εξ αυτών από την περσινή σχολική χρονιά;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου