Μετά την χρεοκοπία της Goldtrail Travel Limited την 18η Ιουλίου, που άφησε 50.000 παραθεριστές στα κρύα του λουτρού από τους οποίους 16.000 βρίσκονται στην χώρα μας και στην γειτονική Τουρκία, το κανόνι βάρεσε για την Sun4Uεταιρεία διοργάνωσης ταξιδιών. Η ABTA, η υπηρεσία που προσφέρει προστασία στους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πακέτα διακοπών από εταιρείες-μέλη που χρεοκοπούν, ανακοίνωσε ότι πολλοί πελάτες που είχαν κλείσει πακέτα αεροπορικών ταξιδίων έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν αποζημιώσεις στους 1.200 τουρίστες που έχει αφήσει στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με την ABTA, περίπου 1.200 πελάτες της Sun4U βρίσκονται αυτή την εποχή σε διακοπές, κυρίως στην Ισπανία. Η Sun4U είχε την έδρα της στο Μπέρμιγχαμ και απασχολούσε συνολικά 92 εργαζομένους. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας είχε αυξηθεί στα 3,4 εκατ. στερλίνες στη διάρκεια του οικονομικού έτους μέχρι τον Ιανουάριο του 2009 έναντι 1,8 εκατ. στερλινών (2,8 εκατ. δολάρια) του προηγούμενου έτους, όμως τα κέρδη της είχαν μειωθεί μόλις στις 28.000 στερλίνες.
Η Sun4U είναι η δεύτερη εταιρεία διοργάνωσης ταξιδιών που χρεοκοπεί φέτος το καλοκαίρι μετά την κατάρρευση της Goldtrail, που ειδικευόταν σε πακέτα διακοπών σε Τουρκία και Ελλάδα. Η βρετανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) δήλωσε ότι κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε οι πελάτες της Sun4U που έχουν αγοράσει πακέτα διακοπών και προστατεύονται από την Αδειοδότηση Διοργανωτών Αεροπορικών Ταξιδίων (ATOL) να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις διακοπές τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου