Απλησίαστο είναι το καλάθι της νοικοκυράς τη στιγμήπου το εισόδημα των Ελλήνων συρρικνώνεταικαι η ανεργία οργιάζει.
Σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών το οικογενειακό καλάθι ενός μεσαίου ελληνικού νοικοκυριού τον Ιούλιο του 2010 διαμορφώθηκε στα 2087,05 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 6%, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2009, που κόστιζε 1977,44 ευρώ, σύμφωνα με έρευνα
Μάλιστα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν τα αλκοολούχα ποτά και ο καπνός, κατά 19%, οι μεταφορές κατά 19%, η στέγαση κατά 8% και οι επικοινωνίες κατά 5%.Και όλα αυτά δεν σταματούν εδώ καθώς οι νέες ανατιμήσεις που έρχονται από Σεπτέμβρη στα προϊόντα αναμένεται να γονατίσουν και άλλο τους καταναλωτές με τον ΦΠΑ να διαμορφώνεται στο.. 23%.
Οι πρώτοι που θα το γευτούν είναι οι γονείς καθώς θα κληθούν να αγοράσουν τα σχολικά είδη των παιδιών τους για τη νέα σχολική χρονιά που καταφθάνει. Το νέο χαράτσι είναι προ των πυλών αφού η κυβέρνηση σκοπεύει να εξοικονομήσει 6,6 δις ευρώ με τους πολίτες να βλέπουν τα εισοδήματά τους με το... κυάλι αφού εκτός των σημειωμάτων για το ΕΤΑΚ του 2009 και τα πρώτα για τον Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας που θα τους υποδεχτούν μετά τις διακοπές τους, μεταξύ των εισπρακτικών μέτρων αναμένεται να είναι η αύξηση των αντικειμενικών αξιών, το τέλος διατήρησης των ημιυπαίθριων χώρων και η επιβολή των πράσινων τελών κυκλοφορίας
Τέλος, σύμφωνα με έρευνα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου που δημοσιεύει το ΒΗΜΑ, η Ελλάδα εμφανίζεται να έχει την υψηλότερη τιμή σε αρκετά προϊόντα των σούπερ μάρκετ, ενώ εμφανίζεται φτηνή στα φρούτα και στα λαχανικά.
Σύμφωνα με την έρευνα, η φθηνότερη αγορά είναι η γερμανική και ακολουθεί αυτή της Σλοβενίας. Σημειώνεται ότι η έρευνα αφορά διεθνή προϊόντα ευρείας κατανάλωσης περίπου 20 πολυεθνικών ομίλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου