Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Αποκάλεσε αποβράσματα τους αγρότες ..ο Ηγουμενίδης !

Με σκληρές εκφράσεις αναφέρθηκε στους αγρότες στη διάρκεια τηλεοπτικής συζήτησης στο Mega, ο  βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «αυτοί που επιχείρησαν εναντίον μου είναι αποβράσματα της κοινωνίας και όχι η κοινωνία». Όπως υποστήριξε μάλιστα "είναι αποβράσματα του κινήματος, όχι το αγροτικό κίνημα. Με το αγροτικό κίνημα είμαι σε ένα διάλογο, συζητώ μεταφέρω τις προτάσεις τους. Πρόκειται για ακραία, μεμονωμένα στοιχεία έξω από το κίνημα των αγροτών".

Συμπλήρωσε μάλιστα ότι δεν θα ψηφίσει υπο καθεστώς φόβου παρα τις προειδοποιήσεις των αγροτών.
"Δεν έχω προσωπική διαφορά με κανέναν"
Στη συνέχεια οκ.Ηγουμενίδης δήλωσε «Έχω επανειλημμένως υπογραμμίσει, εντός και εκτός Κοινοβουλίου και σε όλους τους τόνους, ότι οι αγρότες είναι η φωνή της κοινωνίας και παράλληλα η δύναμη μας στις διαπραγματεύσεις. Ο διάλογος είναι ζωντανός και συνεχής με το σύνολο των αγροτών, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι οι ακραίες αντιδημοκρατικές και μεμονωμένες ενέργειες ούτε ταυτίζονται, ούτε εκφράζουν τους αγρότες. Σε ό,τι με αφορά, δεν έχω προσωπική διαφορά με κανέναν από τους πρωταγωνιστές του επεισοδίου - δεν γνωρίζω άλλωστε προσωπικά σχεδόν κανέναν - και ούτε πρέπει τέτοιες ενέργειες να αντιμετωπίζονται ως προσωπικές αντιπαραθέσεις. Πρέπει να καταδικάζονται και να απομονώνονται πολιτικά από όλους».

http://www.neakriti.gr/?page=newsdetail&DocID=1302004&srv=364

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου