Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Ο Ματαλλιωτάκης για τη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ Ηρακλείου

"Με αφορμή τη συνεδρίαση της ΝΟΔΕ Ηρακλείου και την απουσία μου από την αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος, η οποία μάλιστα χαρακτηρίστηκε και …επιδεικτική, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι λόγω ειλημμένων υποχρεώσεων έφτασα στο τέλος της συνεδρίασης. Είχα όμως την ευκαιρία να συνομιλήσω τόσο με τον ευρωβουλευτή Μ.Κεφαλογιάννη όσο και με μέλη της ΝΟΔΕ.

Ως  επιστήμονα, πολιτευτή και περιφερειακό σύμβουλο με ενδιαφέρουν οι συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων καθώς, περά από αποτιμήσεις, θα ήθελα να συζητήσουμε πρόταση μου για την σύσταση ομάδας στο νομό Ηρακλείου, αλλά και σε κεντρικό επίπεδο αποτελούμενη από όλο το φάσμα της ελληνικής κοινωνίας, η οποία θα μελετήσει σε βάθος και θα προτείνει λύσεις για την αντιμετώπιση της ανεργίας που μετρά 1,5 εκ. ανθρώπους στη χώρα μας.

Ως νέος επιστήμονας βλέπω εκατομμύρια νέους ανθρώπους να μαστίζονται από την ανεργία ή να φεύγουν στο εξωτερικό, βλέπω φοροεισπρακτικούς νόμους , αλλά δεν βλέπω σχέδιο που σε βάθος δύο ή τριών χρόνων θα επαναφέρει τους συμπολίτες μου, τους συναδέλφους μου, τους συνομήλικους μου από το περιθώριο της ανεργίας στην εργασία".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου