Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Αρης Μπολάκης: "μοναδικό στόχο είχα την εξυπηρέτηση των αναγκών του δημότη"

Φίλοι μου, για δώδεκα χρόνια υπηρέτησα τον τόπο μου από κάθε μετερίζι, με ήθος, συνέπεια και ανιδιοτέλεια. Από το 2002 ως το 2010 ως Δήμαρχος Παλιανής και στη συνέχεια από το 2010 μέχρι σήμερα ως Αντιδήμαρχος Ηρακλείου, Αγροτικής Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Εμπορίου, μοναδικό στόχο είχα την εξυπηρέτηση των αναγκών του δημότη.Προσπάθησα πάντα να σταθώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας, με σεβασμό, ειλικρίνεια και σκληρή δουλειά.

Με στήριγμα την οικογένεια μου, την κόρη μου Μαρία 25 ετών, πτυχιούχο Ιατρικής και τον γιό μου Ζαχάρη, 23 ετών τελειόφοιτο Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, παίρνω δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια μου για την επίλυση καθημερινών, μικρών και μεγάλων προβλημάτων για το καλό του τόπου μας. Ειδικά τώρα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, με παρακαταθήκη μια πλούσια εμπειρία, συνεχίζω πιο δυναμικά των αγώνα μου και ζητώ για άλλη μια φορά την στήριξη σας.
Με σεβασμό,
Άρης Μπολάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου